Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата тресе и гасне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата тресе и гасне

    Имам проблем с Алфа 164, която е на газ. Не държи ниски обороти, тресе и гасне на бензин, а на газ държи и оборотите играят.Съмняваме моторчето за празен ход или греша. Ако е то как се сваля и евентуално почиства?Благодаря предварително!

  • #2
    Наскоро имах подобен проблем. Смених бензиностанцията и се оправи всичко.
    Опитай преди да скочиш в голям филм с ремонти.

    Comment


    • #3
      Алфа 164 , кой мотор, коя година , откога е проблема. Кога гасне -студена, топла, или .....? Нещо по- подробно инъче хвърляме боб.

      Comment


      • #4
        Момчета знаете ли какво ми се случи вчера?-Както карах ,по време на движение гръмна(не че и друг път не се е случвало),добре че бях с малка скорост-отивахме при гроба на Баща ми в гробището.И ни напред ,ни назад!Оказа се ,че е излязъл целия метален колектор ,назад към купето.И НЯМА палене,ни на бензин,ни на газ.Извадих всички свещи,почистих ги,регулирах разстоянието=0.8мм,наместихме колектора и всичко си дойде на мястото-държи си оборотите без забележка. И какъв е извода-когато е наред всичко с токовете=свещи,кабели,делка,дебитомер ,
        няма проблеми!
        Мечтател

        Comment


        • #5
          И освен това ако си направите газовата като моята с плочка на дросела, а не на тъпия дебитомер никога няма да гърми. Трябва да я задавите ама както трябва че да кюфне. Оборотите са прекрасни , мотора работи тихо и равномерно и не гърми. Може да си палиш на газ или на каквото искаш няма грижи. За мен това е перфектно. За други може би няма да е защото в случая аз съм премахнал дебитомера и реално колата не може да се кара на бензин, но с подходящо емулиране не трупа грешки на компа, а всъщност колата съм я направил да си пали на бензин и да мога зимата да си я подгрявам на бензин и ако случайно ми свърши газтта мога да се придвижа до бензиностанция. С това се изчерпва изискването ми към бензиновата уредба. Не агитирам никой да си прави такива конверсии по колата защото са си играчка и капиталовложение с неясен резултат, но просто споделям как съм направил моята. Ако поста ми се сметне за спам нека бъде изтрит.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kkiko Покажи съобщение
            Момчета знаете ли какво ми се случи вчера?-Както карах ,по време на движение гръмна(не че и друг път не се е случвало),добре че бях с малка скорост-отивахме при гроба на Баща ми в гробището.И ни напред ,ни назад!Оказа се ,че е излязъл целия метален колектор ,назад към купето.И НЯМА палене,ни на бензин,ни на газ.Извадих всички свещи,почистих ги,регулирах разстоянието=0.8мм,наместихме колектора и всичко си дойде на мястото-държи си оборотите без забележка. И какъв е извода-когато е наред всичко с токовете=свещи,кабели,делка,дебитомер ,
            няма проблеми!
            Ето , че се стига до извода, че първо трябва да се гледа периферията, а после да се ръчка. Щом се почви проблем, то първо е добре да се огледат нещата.
            От друга страна в момента има добри газови инжекциони, за никакви пара. Още повече, че основната тегоба по монтажа и я имате. Тя си е направо задължителна по вашите кораби. Разходът с един инжекцион и иридиеви свещи, които пък са абсолютно задължителни за каквато и да било газ, ще ви намали разхода с около 20 %.
            Замислете се!
            Само от това, че един приличен гърмеж може да ви излезе повече като пари е достатъчно да я сложите.
            Успех!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Ми хубаво газов инжекцион , ма тия дето са за никви пари са боклуци. Още компютри и простотии по колата не искам и то като човек който се занимава с електроника. Отделно това което съм направил и показал нагоре в снимката е с разход 9 /100км. извън града по магистрала с 130-140 км. Едва ли газов инжекцион ще падне с още 20 %- абсурд. Още повече , че съм говорил с колеги с газови инжекциони на същата дето имат същия разход като моя. И отделно да си запалиш и тръгнеш на газ с ГИ особено през зимата няма как . При положение че до работа ми е 2,5 км. с ГИ ще карам половината време на бензин, което не ме кефи. Не казвам , че е по зле ГИ , но на кола която става и без него не си заслужава. Ако е с пласмасови колектори , МАФ сензор и други боклуци и няма тогава да ама инъче не . Това е мое мнение. Дотук имам 25 хил. км. на тая кола с тая плочка и с тая газова и нямам грижи , освен , че ми се скапа газов клапан, което няма връзка с типа на АГУ-то. Инъче което са писали колеги за свещи , кабели и прочие си е вярно и съм 100% съгласен. То това важи и ако си на бензин пак всичко трябва да е редовно за да е добре колата.

              П.С. Обаче автора на темата не писа нищо повече за неговия проблем.....?

              Comment


              • #8
                Ако за мен става въпрос,проблема при мен се оказаха токовете-по-точно свещите,до такъв извод стигнах ,след този неочакван(очакван) гърмеж.И то дето се вика от калпазънлък-не бях поглеждал нищо по кабели,свещи,делката.Всичко си дойде на мястото ,след почистване и регулиране(само на разстоянието 0,8мм).А иначе съм с обикновено газово"LOWATO" и последното ми засичане на разхода ,беше точно преди месец-Ходих до Румъния. Засечката беше от 530км. със 54л. газ по магистралите 130-140,и 100-110 по нормален път.Свещите ми са "NGK"BCP6RE-нормални за моя КОРАБ!
                Мечтател

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kalin555 Покажи съобщение
                  Ми хубаво газов инжекцион , ма тия дето са за никви пари са боклуци. Още компютри и простотии по колата не искам и то като човек който се занимава с електроника. Отделно това което съм направил и показал нагоре в снимката е с разход 9 /100км. извън града по магистрала с 130-140 км. Едва ли газов инжекцион ще падне с още 20 %- абсурд. Още повече , че съм говорил с колеги с газови инжекциони на същата дето имат същия разход като моя. И отделно да си запалиш и тръгнеш на газ с ГИ особено през зимата няма как . При положение че до работа ми е 2,5 км. с ГИ ще карам половината време на бензин, което не ме кефи. Не казвам , че е по зле ГИ , но на кола която става и без него не си заслужава. Ако е с пласмасови колектори , МАФ сензор и други боклуци и няма тогава да ама инъче не .
                  Това е мое мнение. Дотук имам 25 хил. км. на тая кола с тая плочка и с тая газова и нямам грижи , освен , че ми се скапа газов клапан, което няма връзка с типа на АГУ-то. Инъче което са писали колеги за свещи , кабели и прочие си е вярно и съм 100% съгласен. То това важи и ако си на бензин пак всичко трябва да е редовно за да е добре колата.

                  П.С. Обаче автора на темата не писа нищо повече за неговия проблем.....?
                  кОЛЕГА, Ако ми прочетеш постовете преди дест години ще намериш пълен потдръжн9ик. Сега нещата са други.Газовият инжекцион изяде обикновената газова.
                  И да, аз съм с алфа 33 1,4
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    кОЛЕГА, Ако ми прочетеш постовете преди дест години ще намериш пълен потдръжн9ик. Сега нещата са други.Газовият инжекцион изяде обикновената газова.
                    И да, аз съм с алфа 33 1,4
                    Напълно съм съгласен. Ама просто споделих , че не съм фен на ГИ. Вярно е , че сега и цените са еднакви на обикновено АГУ и ГИ и ако така и така ще ходиш тепърва за монтаж си струва. Но кабели , свещи и тем подобни трябва да са наред независимо от типа на горивната уредба. Що се отнася за мен просто обичам да си ръчкам по -колата и да си правя сам нещата. Даже понеже сега се занимавам (като хоби ) с програмиране на микроконтролери и имам идея да си направя сам ЕКУ за управление на газови дюзи и може ако не ме домързи някой ден да цъфна във форума със самоделен ГИ, другите чаркалаци ги има по магазините ( изпарител , дюзи , рейки и т.н.). И както каза най-гадното по колата са монтажа на бутилка и тръби и зарядно, което си е дупчене и т.н. го има, то монтажа на ГИ ще е лесен. Но засега си оставам верен на моята "карбураторна" история. Чест и почитания.....

                    Comment

                    Working...
                    X